אויבים מבית: המשטרה ממשיכה לפעול במזרח ירושלים

קובי פינקלר No Comments on אויבים מבית: המשטרה ממשיכה לפעול במזרח ירושלים

במקביל לכניסת צה"ל לעומק רצועת עזה, משטרת ישראל תחנות מחוז ירושלים מנהלים לחימה של ממש נגד הפרות סדר בתוואי גדר הביטחון באזור מחנה הפליטים שועפאט וענאתא במזרח העיר

צילום: Jamal Awad/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בימים האחרונים, שוטרי מחוז ירושלים ולוחמי מג״ב עוטף ירושלים ממשיכים לטפל בנחישות בהפרות סדר נקודתיות באזור תוואי גדר הביטחון של מ.פ שועפאט וענאתא, בסמוך לשכונת פסגת זאב.

הפעילות המשטרתית במקום, כוללת שימוש במגוון אמצעים נגד חשודים שמטפסים על גדר הביטחון ומשליכים חפצים, אבנים ובקבוקי תבערה לעבר כוחות הביטחון הפועלים בכוחות מתוגברים באזור בסמוך לשכונת פסגת זאב. לצד תגובה נחושה וגלויה לכל הפרת סדר באזור ותגבור הכוחות הפועלים במקום, מתבצעת גם פעילות משטרתית יזומה, סמויה והתקפית, נגד אותם חשודים בשילוב אמצעים מיוחדים שונים.

בימים האחרונים בוצעה פעילות נגד אותם מפרי סדר וזוהו פגיעות במספר חשודים שטיפסו על גדר הביטחון והשליכו אבנים ובקבוקי תבערה לעבר כוחות הביטחון.

בשבוע החולף מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן, קיים במקום סיור שטח יחד עם פיקוד מג״ב עוטף ירושלים, מפקד תחנת שפט וקצינים נוספים. בסיומו הנחה מפקד המחוז על נקיטת פעולות אופרטיביות במספר צירי עבודה, לטיפול נחוש ובלתי מתפשר באותם מפרי סדר ופורעי חוק.

בימים האחרונים קיים מפקד תחנת שפט סנ״צ ערן דילון פגישה של פיקוד התחנה עם חברי המינהל הקהילתי פסגת זאב, שבה שיקפו בפניהם את הפעילות המשטרתית המתבצעת נגד כל מפר סדר ופורע חוק באזור מדי יום ולילה. בפגישה זו סוכם גם על חיזוק הקשר בין המשטרה לתושבים וטיפול בפניותיהם בנושאים השונים. בתוך כך, כחלק מהקמת כיתות הכוננות בשכונות ישראל וירושלים בפרט, הושלמה הכשרתם של חברי כיתת הכוננות של פסגת זאב, שתופעל בעת הצורך כחלק ממערכי הביטחון הפועלים באזור לצד כוחות המשטרה ומג״ב.

play-sharp-fill

הלילה בפעילות של בלשי היחידה המרכזית במחוז ירושלים ולוחמי מג״ב עוטף ירושלים, נעצרו במ.פ שועפאט 2 חשודים (בגיר וקטין, תושבי מ.פ שועפאט) בחשד למעורבותם בהפרות סדר והתפרעויות אלימות באזור. החשודים נלקחו לחקירה בימ״ר ירושלים ובהמשך צפויים מעצרים נוספים.

לצד המאמץ המבצעי, המשטרה פועלת גם בצירים אזרחיים יחד עם הרשויות השונות. היום בבוקר החלה עבודת תשתית עם כלים הנדסיים בגדר הביטחון להנמכת תווי הקרקע מכיוון מ.פ שועפאט. העבודות מבוצעות בליווי ואבטחה של כוחות מג״ב עוטף ירושלים בפיקוד מפקד המרחב תנ״צ עמי נידם, ומהוות חלק מצעדי המניעה והסיכול של הפרות סדר אלו וימשכו ככל שידרש. במקביל נבחן מול הרשויות השונות קידום ביצוע הריסות של בנייה בלתי חוקית באזור גדר הביטחון.

במשטרה מדגישים שוב: כל מי שיסכן את כוחות הביטחון או אזרחים באזור- מסכן את חייו, בתוואי גדר הביטחון ובכל מקום אחר. אנו קוראים לתושבים בשני הצדדים שלא לקחת את החוק לידיים ולהימנע מכל עימות בהקשר זה. יש לדווח למשטרה על כל אירוע חריג או זיהוי אדם/חפץ חשוד המצריך התערבות משטרתית



0 תגובות